Właściciel firmy.
Miał być prawnikiem, został grafikiem. Ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w kreowaniu projektów graficznych stanowi markę samą w sobie. Perfekcja wykonania każdego, nawet najmniejszego projektu, cierpliwe do bólu poszukiwanie rozwiązań, które wypełnią oczekiwania klienta, to główne jego wady. Specjalista od zadań “na wczoraj”. Uznaje osiągnięcie celu kreacji graficznej wówczas, gdy Klient zaniemówi z podziwu.
Menaging Director w zespole Good Art.
Dzięki jej kompetencjom projekty są perfekcyjne zaplanowane i realizowane. Dlatego nieustannie przypomina, pyta i marudzić. Nie uznaje zwrotu "nie da się", zatem nieustannie poszukuje rozwiązań niesztampowych, wyróżniających się swoją niepowtarzalnością i indywidualnością. Zrozumienie oczekiwań Klienta oraz sztuka realizacji najdziwniejszych ich kaprysów to intrinsic value.